Dots...

Viser opslag med etiketten Essie. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Essie. Vis alle opslag

fredag den 21. juni 2013

Stevie

Stevie

Stevie by annika-ii featuring a x armani exchange
Indsendt af Applegreene kl. 01.40 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Etiketter: A|X Armani Exchange, Blond Accessories, Carolee, Essie, fashion, Hawaiian Tropic, Mango, Marc by Marc Jacobs, polyvore, Reason, style, summer2013, Topshop
Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Blog-arkiv

  • ▼  2013 (5)
    • ▼  juni (3)
      • Chicatlétique
      • Cameron
      • Stevie
    • ►  maj (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2012 (7)
    • ►  december (7)

Om mig

Mit billede
Applegreene
Sweet 14 :)
Vis hele min profil

Relaterende Indlæg

  • sko
    sko by annika-ii featuring platform high heels
  • 2. Dags sæt
    2. Dags sæt by annika-ii featuring bandeau tops
  • Chicatlétique
    Chicatlétique by annika-ii featuring juicy couture
  • Project: ROOM
    Hey Ay's <3 Så skal der simpelthen laves om på mit værelse! Jeg trænger til forandring :) Men det der skal laves om på er dette:...
Simple tema. Leveret af Blogger.